24.7.2013

Tallinna

Reissuamista on harrastettu siinä määrin ettei mun nenänpää taida talvella tästä kaupungsta poistua kuin pakon edessä. Nyt ainakin tuntuu jo hiukan siltä. Palaan ajatuksissani kuitenkin kivaan reissuun miehen sukulaisten kanssa. ( Muistuttelen, että Instagramista voi seurata mun sinkoilua reaaliaikaisesti, klikkaa vain TÄSTÄ niin aukeaa Instagram vaikkei itse olisikaan kirjautunut sinne)



Olin melkein rohkea ja tsemppasin itseni risteily-yleisön eteen laulamaan karaokea, mutta ehei! Olin nössö ja nauliinnuin penkkiin panikoimaan. 


Laivalta tuli miehen siskon tuttu taksikuski hakemaan ja saimme tavarat saman tien hotellille. Hotellin sijainti oli mitä loistavin, keskellä kaupunkia. Lyhyt kipittää kaikkialle ja niin teimmekin. Poikkesimme Vanhaan kaupunkiin syömään. Paikan nimeä en muista, mutta paikka oli upea.









 







Poikkesimme eläintarhassa ja tämänjärkäleen kotiolot veti surulliseksi. Jääkarhulla oli vain asfaltoitu piha. Näin ensimmäistä kertaa jääkarhun ja olin ihastuksissani. Upea eläin.




Kaukana oli myös elefantti, ei tullut kutsusta lähemmäksi. Hö.


Bambi!



Bongasin myös mulle auton. Kyllä kelpais!

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Talllinna on omalla lailla hieno paikka! Hansakaupunki muistelen. Ja viron kielihän tais ollu siun lemppari ku muinoin harjoittelit istuessasi Tallinnan lentokentällä muutamat tunnit! Ihania kuvia ja matkaseura huippua. Hinnat varmaan nousseet aika lailla EU:n myötä

Anonyymi kirjoitti...

Tallinna on ihana kaupunki.

Miehesi ei jotenkin onnistu ihan vakuuttamaan tuossa kansallispukukuvassa :D.

Missä ravintolassa ne kuvat on otettu, jossa on kiviseinät?

Marianne kirjoitti...

Hinnat on varmasti nousseet, mutta ruoka ja juoma on edullista! Ihania kahviloita ja ruokapaikkoja Tallinna pullollaan. Myös silmäkarkkia tarjolla paljon!

Eila, en harmikseni muista ravintolan nimeä! Yritin googlettaa tuloksetta. Vanhassa kaupungissa tuo ravintola oli ja lähellä aukiota/toria. :/