11.1.2013

Ilta yksin

Vaikka olenkin itseni mielestä maailman mahdottomin tyyppi niin tykkään kuitenkin viettää aikaa yksinäni. Mies lähti Tampereelle. Mies kävi heittämässä pusut mun työpaikalla sanoen "Tohtiiko?" (hassu murresana!).

Laulan, tuumailen, värjään järisyttävän juurikasvun ja jumitan netissä, teeveen ääressä ja menen ajoissa nukkumaan. Oman ajan luksuspiirteitä on epäsosiaalisuus, spontaanius ja musiikkivalinnat. Nyt soi Johanna Kurkelaa. Kohta voi soida Nekromantix. Löytyyhän ne sopuisasti samalta soittolistalta minun Spotifyssa. Hilma tuijottaa mua yhä, on jo tuijottanut jonkin aikaa.

Mietin juuri, että hiusten kuivuttua voisin kikkailla tänään jotain kampauksia. Jos oppisin jonkin helpon arkeen sopivan ja uuden kampauksen. Youtube on mahtava maailma, sieltä olen tapittanut videoita. En ole koskaan neulonut villasukkia ja mietin tässä sen asian opetella. Katsoin youtubevideoita ja olin raivoissani! S...tana, voisiko sen opastaa niin, että todella tajuisi? Tyhmäkin? Odotan ensi viikkoa, kun äitini tulee kylään ja neuvoo. Toivottavasti olen paremmalla onnella/mielellä youtubevideokampauksien suhteen!

Taidan laulaa biisin jos parin nyt Singstarista,


ihanaa perjantaita jytjyttumtum-bailuissa tai leppoisassa kodissa!

Ei kommentteja: