17.12.2012

Joulu on jo ovella

Olen hulluna jouluun. Olen hulluna kasannut stressimieltä joulusta. Joululahjat on puoliksi tehty. Mitään en ole saanut täysin valmiiksi. Joululahjojen paketointi on saakutinmoista näpertämistä missä palaa käpy. Joulupaperin olen myös jättänyt kauppaan, vaikka olenkin muutaman kerran jo ollut kiikuttamassa paperia kaupan tiskille. Kuka hitto maksaa kahdesta metristä paperia, joka joutaa roskiin kuitenkin, sen nelisen euroa? No mutta joulumieltä, ei kireää mieltä. Tsemppaan.


Joulukuusi on kaunistanut olkkaria ja keittiötä jo kuun alusta. Olen hankkinut kuusen useampi vuosi sitten ja joka vuotisen kuusenjalkaetsintöjen jälkeen kuusi on koreillut arkipäivien ilostuttajana. Tänä vuonna hankin Tiimarin alelaarista kahden euron hintaan omenapallot. Nostalgiset omenapallot, jotka ovat mielestäni ihan parasta aatelia joulukoristerintamalla.





Flyygelin kuuseen olen hankkinut Stokkalta muutama vuosi sitten. Nyt olen kieltänyt itseltäni eksymisen Stokkan jouluosastolle. Minusta tulee hullu harakka kaiken kimaltavan keskellä.



Jouluvaloja, tonttuja ja yksi kissatonttu.



 Kuusen mattokin on vuosien takaa. Ompelin sen peittämään rumat muovijalat. Hilma vaan tykkää tehdä syöksykiitoja maton alle niin, että kuusen pallot on helisemässä.


Kukassa lymyilee muffinsivuokavalot.


Agguri harvoin eksyy kuvaan, mutta kivan kuvan sain napattua kissarouvasta. Agdahan on jo kunnioitettavassa 13 vuoden iässä.





Ihanaa alkavaa viikkoa! Koitetaan lumessa kahlata hymyssä suin!

Ei kommentteja: