11.8.2011

Sysimustana yönä

Kuuntelen musiikkia Spotifysta hiljaisimmalla, juon isosta lasista punaviiniä ja juoksutan ajatustani lempiaiheissa. Nautin hetkestä veljeni nurkissa, illan jo pimenneenä sysimustaksi. Veljeni aikaisen heräämisen takia olen majoittautunut ovien taakse hiljaisia juhlia viettämään.

Takana alkaa olla kolmen viikon lomailu. Ensi viikolla arki astuu taas elämääni. Olen lymynnyt Parikkalan metsissä.


Tutkin isäni kodin nurkkia Pohjois-Savossa ja asuttanut veljeni kolmatta huonetta mahdottoman isojen kirpparilöytöjeni kera. Pienten paikkakuntien kirpparit ovat aarreaittoja. Hinnatkin on usein aika kohdillaan jos vertaa Helsingin hintoihin vintagetavaroissa. Lisää kuvia voisin laittaa tännekin, kun saan pakkaukseni purettua kotona. Nyt haluan jo kotiin.



Jatkan tätä pysähtynyttä hetkeä kuunnellen hiljaista musiikkia jääkaapin siristessä taustalla. Yöllä kaipaan romantiikkaa uniini, kiitos.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mäki oon käyny monta kertaa Parikkalassa ja olen kyllä tykännyt olla siellä! Ihana paikka!

Unknown kirjoitti...

Thanks for your informative info.............

Marianne kirjoitti...

Heidi: Parikkala on ihana ainakin kesäisin, kun siellä olen mökkeilemässä poikennut. Totta, ihana paikka.

shahanara :)

Anonyymi kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.